• 2017 Aprīlis

Cik svarīgs ir galvenais ekrāns un kāda tam ir loma multispēles veiksmē?

Spēļu automāta ārējā izskatā, tāpat kā tā saturā, viss ir svarīgs: grafika, galvenais ekrāns un pat pogas; katra detaļa ir būtiska veidojot kopējo attēlu un tāpēc tieši ietekmē produkta veiksmi.

Kā jūs izvēlaties spēles iekļaušanai multispēlē un kādu spēļu skaitu jūs uzskātat par “pareizo” piedāvājumam spēlētājam? 

Visas mūsu spēles ir mūsu dizainieru radošās iedvesmas rezultāts. Protams, visiem ir dažāds redzējums, un noteiktā stādijā visas idejas un ieceres tiek apspriestas kopējā sanāksmē, kurā tiek pieņemti lēmumi par to vai izstrādājamā spēlē kaut kas ir jāmaina. Tādi apstiprināšanas posmi ir vairāki, un galu galā sanāk produkts, kurš noteikti būs iekļauts jaunā spēļu komplektā.

Attiecībā uz spēļu skaitu, ir grūti pateikt kāds būtu “pareizais”, to ir jābūt ne parāk maz, bet arī ne parāk daudz. Mēs pagaidām apstājāmies pie 25 spēlēm un pašlaik neredzam nepieciešamību to skaitu palielināt. Tomēr viss mainās un spēlētāji arī, tāpēc ar laiku, droši vien, parādīsies nepieciešamība plašākā izvēlē, un mēs būsim tam gatavi.

Cik ļoti atšķiras jūsu pieeja veidojot vienas spēles automātus salīdzīnājumā ar multispēļu automātiem?

Mēs paši neražojam vienas spēles automātus, uzskatot, ka multispēļu automāti ir izdevīgāki ar to, ka spēlētājam tiek piedāvāta izvēle, kamēr vienas spēles automātā šīs opcijas nav. Protams, multispēļu komplektiem arī ir jābūt ierobežotiem, pārāk liela izvēle novedīs pie situācijas, kad spēlētājs pāries no vienas spēles uz otru, neaizkavējoties ne pie vienas.

Vai multispēlēs ir jāpiedāvā spēles visiem bez izņēmumiem spēlētāju tipiem vai šeit ir vairāk nianšu?

Noteikti, ir neiespējams piesaistīt 100% spēlētāju, bet tas ir kaut kas pēc kā tiekties un, protams, te ir daudz nianšu. Mūsuprāt, jo vairāk spēļu komplektā ir visdažādāko spēļu, jo ir labāk, jo spēles izvēli nosaka daudzi faktori, tostarp, piemēram, spēlētaja noskaņojums, tas kā pagāja viņa/-s diena, atkarība no tā viņš/-a arī izvēlēsies spēli un ir labāk ja tematisko variāciju klāsts ir pietiekami plašs.  

Tādi zīmoli kā «Batman» un «Sex and the city» nav pieejami multispēļu automātos. Vai tas notiek tāpēc, ka tas ir pārāk dārgi, pārāk aprobežojoši korpusa/spēles dizaina jomā, vai tas ir vienkārši neinteresanti tipiskajiem multispēļu spēlētājiem?

Visu triju iemeslu dēļ. Pirmkārt, zīmolu gadījumā, protams, rodas jautājums par licences maksu, kas attiecīgi uzreiz palielina spēļu automāta cenu, un ja to veidot kā multispēļu automātu, tad tā cena kļūs parāk augsta un neizdevīga operatoriem. Otrkārt, kad ir tādas spēles, ir nepieciešams tās kaut kā atdalīt, atspoguļot filmas/multfilmas/šova atmosfēru, tām pārdomājot korpusa dizainu, grafiku un citus elementus; tajā pašā laikā darot to uz multispēles automāta rastos iespaids, ka citu spēļu spēļu automātā nav. Visbeidzot, vairākums mūsdienu cilvēku ir pieraduši pie “zapping” un tas izpaužas arī azartspēļu sektorā, spēlētāji dod priekšroku spēļu automātiem, kur pastāv iespēja pāriet no vienas spēles uz otru, ja tiem nepatīk tā, kuru viņi spēlē. Kopumā zīmola spēlēm, bez šaubām, jāizdalās un jāatšķiras no multispēļu automātiem un, mūsu viedoklis ir tāds, ka tos nevejadzētu jaukt.

Kas notiek ar spēlēm, kuras spēļu komplektā netiek spēlētas, vai jebkurā gadījumā ir vismazāk spēlētās konkrētā komplektā?

Tas ir atkarīgs no situācijas. Dažreiz tā ir tikai vienas valsts tendence, citā valstī tas pašas spēles var izrādīties ļoti populāras. Kā rezultāts ir trīs iespējami scenāriji. Sliktākais – ja spēlei iet slikti visur, tad mēs vienkarši to neiekļaujam nākāmajos komplektos, bet tādu piemēru mums gandrīz nav. Otrais scenārijs – ja spēle rāda labus rezultātus vienā valstī, bet citā – nē, tādos gadījumos, ja tādas spēles ir vairākas, mēs vienkarši mainām spēļu komplektu uz citu. Beidzot, ir arī trešais scenārijs – pārveidot spēli, to adaptējot konkrētājam tirgum. 

Ar ko atšķiras vienas un multispēļu spēļu automāti pie automāta pavadītā laika ziņā un kādi ir mainīgie faktori? Piemērām, vai tas ir atkarīgs no tirgus vai vietējo klientu/turistu tipa?

Mums ir grūti spriest par to cik laika spēlētājs pavada spēlējot vienas spēles automātu, jo mūsu pieredze šajā jomā nav tik liela. Kādreiz mēs ražojām tādus spēļu automātus, bet pamazām nonācam pie multispēlēm un pašlaik savos izstrādājumos pieturamies pie tieši ši virziena. Neapšaubāmi, viss ir atkārīgs no tirgus un klientiem, jo tieši klienti ir tas mainīgais atslēgas faktors. Šeit ir jābalstās uz savu pieredzi un uz vietējo operatoru ierosinājumiem, bet, galu galā ražotājs piedāvā un spēlētājs izlemj.

Kā jūs taisāt multispēļu korpusu tikpat pievilcīgu spēlētājam kā vienas spēles korpusu, kuram var būt vienas konkrētas spēles tēma un stilistika?

Mūsuprāt, tieši multispēļu automāts ir pievilcīgāks spēlētājam. Vienas spēles automātiem ar konkrētu tēmu, bez šaubām, ir savas priekšrocības, bet tajā pašā laikā tas ir riskanti. Riskanti tādā ziņā, ka ja spēlētājam nepatīk filma, multfilma vai šovs pēc kuriem ir stilizēts spēļu automāts, viņs/-a vienkarši tam netuvosies. Tajā pašā laikā multispēlē spēlētājam ir pieejamas spēles ar dažādām tēmām un ir vieglāk atrast kaut ko, kas viņam/-i būtu interesants.

Phone: +371 67145020

Fax: +371 67112055

E-mail: dlv@dlv.lv

Website design London by Arni Media